חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עם הגבהה לאסלה אין צורך להתאמץ יותר בחדר השירותים

חדר השירותים עבור רובכם הוא עוד חדר בבית שמשמש אתכם כמה פעמים ביום לצרכי התפנות. עבור רובכם מדובר על חדר שלא מביא איתו איזשהי מורכבות מסוימת, אולם לצידכם קיימים לא מעט אנשים שבשבילם חדר השירותים הוא חדר מלא באימה ובפחד. אותם אנשים, מבוגרים, חולים או פצועים ככל שיהיו, הם אנשים שמבחינתם כל ביקור בחדר השירותים דורש התכופפות ומאמצים עילאיים, כל זאת על מנת להצליח ולהתפנות. עם הגבהה לאסלה אין צורך להתאמץ יותר בחדר השירותים, ואם אתם או מי מהמכרים שלכם מזדהים עם הסיטואציה הזו – כדאי שתכירו את האופציה של הגבהה לאסלה קצת יותר מקרוב.

הגבהה לאסלה למינימום מאמץ

ברגע שאדם מסוים צריך להתפנות, הוא צריך לגשת לחדר השירותים ולהתיישב על האסלה. עצם ההתיישבות על האסלה דורשת כיפוף של הברכיים, התיישבות והנחה של כל משקל הגוף על האסלה, ולאחר מכן התרוממות מהאסלה. אולי סדר הפעולות הזה נשמע לכם כרגע פשוט למדי, אבל עבור אנשים שמתמודדים עם קשיים גופניים מדובר על סדר פעולות קשוח במיוחד.

הגבהה לאסלה יוצרת מצב שבו האסלה אינה נמוכה, אלא מאפשרת לאותם אנשים להתיישב עליה בנוחות ובלי מאמצים. באופן הזה הם אינם תלויים בעזרה של אדם או כלי מסוים, אלא הם פשוט יכולים ללכת ולהתפנות בכוחות עצמם.

האם הגבהה לאסלה היא קבועה?

התקנה של הגבהה לאסלה הופכת אותה לחלק אינטגרלי מהאסלה, אבל בהחלט ניתן לנתק אותה לפי הצורך. כמו כן, במידה ותרצו להחליף הגבהה לאסלה מדגם אחד להגבהה לאסלה מדגם אחר – גבוה יותר, משוכלל יותר ועוד, תוכלו בהחלט לעשות זאת בכמה צעדים פשוטים.

פנו לחברת פולקו עוד היום על מנת למצוא הגבהה לאסלה שתתאים במאת האחוזים לצרכים האישיים שלכם.