חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה שאתה צריך לדעת על רישיון לרחפנים

רישיון לרחפן הוא אישור המאפשר לך להטיס רחפנים באופן מסחרי בארצות הברית. ה-FAA (Federal Aviation Administration) יצרה ואכפה את התקנות הללו, הנדרשות על פי חוק עבור כל חברה או אדם שרוצה להשתמש ברחפנים למטרות מסחריות.

על מנת לקבל רישיון לרחפן, עליך להיות בן 16 לפחות ולעבור מבחן בכתב. אתה גם צריך לעבור מבחן על ידע אווירונאוטי ולקבל אישור מהמעסיק שלך.

רישיון לרחפן הוא סוג של רישיון שאתה צריך כדי להטיס רחפן למטרות מסחריות. זה נקרא גם "רישיון מזל" מכיוון שקשה להשיג אותו ואתה צריך להיות בר מזל כדי לקבל אחד. תהליך האישור יכול להימשך עד חודשיים ואגרת הרישוי היא $5,000.

רישיון לרחפן נדרש אם אתה מתכוון להטיס את הרחפן שלך למטרות מסחריות כגון צילומי אוויר או יצירת סרטים. אתה צריך להיות בעל תעודת פטור FAA 333 כדי להטיס רחפנים מסחרית בארצות הברית. רישיון לרחפן נותן לך אישור מה-FAA ומאפשר לך להטיס רחפנים באופן מסחרי ללא תעודת פטור FAA 333.

רישיון לרחפנים הוא רישיון המאפשר לבעלים להפעיל רחפן בארצות הברית. זה מחויב על פי חוק לכל מי שרוצה להטיס רחפן למטרות מסחריות או פנאי. ה-FAA פרסמה הנחיות כיצד להשיג אחד ומה שאתה צריך לדעת עליו.

-ה-FAA דורש שתהיה לך תעודת טייס מרחוק אם אתה רוצה להטיס רחפן כלשהו. תעודה זו ניתן לקבל באמצעות קורס הכשרה מקוון ומעבר בחינה תמורת $150 דולר.

-אתה יכול לקבל את התעודה שלך גם דרך בית ספר לתעופה או מכללה, אבל תוכניות אלה עולות יותר כסף ולוקחות יותר זמן מהקורס המקוון.

-אם אתה רוצה להטיס את הרחפן שלך מחוץ לארה"ב, תצטרך גם רישיון זר מהמדינה שאליה אתה נוסע.