חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה זה ברונזינג ומה מטרתו?

ברונזינג היא טכניקת איפור שניתן להשתמש בה מסיבות רבות. ניתן להשתמש בו כדי לגרום לעור שלך להיראות זוהר יותר, או להעניק לעור גוון ברונזה כללי. ניתן לעשות זאת בדרך כלל על ידי מריחת אבקת ברונזה או קרם על העור עם מברשת או ספוג.

ברונזר הוא מוצר קוסמטי המשמש להעניק לעור מראה בריא יותר. ניתן למרוח ברונזר על הפנים, הצוואר ואזורים אחרים בגוף.

ברונזרים עשויים בדרך כלל מחומרים טבעיים כמו חמאת קקאו, שעוות קרנובה. ברונזרים עשויים גם בדרך כלל ממינרלים טחונים דק כמו טיטניום דו חמצני או פיגמנטים מיקרוניים בעלי צבע בהיר מאוד. מוצרים אלה משמשים לעתים קרובות על ידי אנשים בעלי גוון עור בהיר כדי להפחית מראה ורוד מדי שנגרם על ידי אדמומיות טבעית בעור שלהם. הם נועדו לחקות את צבע אור השמש על עור האדם וניתן למצוא אותם בגוונים שונים של חום – משיזוף בהיר ועד חום כהה.

הברונזר מגיע בצורות שונות: אבקה, קרם, ג'ל, בסיס נוזלי ואפילו קרם או ספריי. הצורה הפופולרית ביותר היא אבקה כי היא קלה למריחה והיא לא משאירה פסים על העור שלך.

צריך להבין את גוון העור שלך. אם גוון העור שלך בהיר, אז צבע בהיר-בינוני או בינוני יתאים לך היטב. אם גוון העור שלך כהה, אז צבע כהה יהיה טוב יותר עבורך מכל דבר בהיר יותר.

גם חשוב להבין את סוג הברונזר שיתאים ביותר לסוג העור שלך – פודרה, קרם או נוזל? אבקה תעניק את הגימור הטבעי ביותר, אך ייתכן שהיא לא תישאר לאורך זמן אם יש לך עור שמן.

לברונזר של בובי בראון המתאים ביותר עבורך לחצי כאן