חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהו קרם לחות?

קרמי לחות הם סוג של מוצר טיפוח העור שיכול לעזור להגן על העור ולשמור עליו לח וגמיש. קרמי לחות מגיעים בצורות רבות ושונות, כולל קרם, חמאה, ג'ל, סרום ושמן.

לחות חשובה מכיוון שהיא עוזרת לשחזר את השמנים הטבעיים בעור שלך שאבדו כל יום באמצעות שטיפה במים או חשיפה לסביבה. זה יכול לעזור להרגיע את היובש ולמנוע אובדן לחות.

חומרי לחות משמשים למניעת התייבשות העור, מה שעלול להוביל למחלות עור כמו דרמטיטיס או אקזמה.

ישנם סוגים רבים ושונים של קרמי לחות זמינים לפנים ולגוף. חלק מקרמי הלחות מכילים כימיקלים שעלולים לגרות עור רגיש, לכן חשוב להבין איזה סוג קרם לחות יתאים לך ביותר.

מדוע מציאת קרם הלחות המתאים היא חיונית

העור הוא האיבר הגדול ביותר בגופנו והוא חשוף לסביבה. צריך לטפל בו כל יום עם קרם לחות שמתאים לסוג העור שלך.

קרם לחות משמש להחדרת לחות העור. הם פועלים על ידי איטום במים ובנוזלים אחרים שהעור מייצר באופן טבעי. קרמי לחות עוזרים לשמור על איזון ייצור השמן, שעלול להיות מופרע על ידי גורמים שונים כגון מתח, גיל או שינויי מזג אוויר.

ישנם סוגים רבים ושונים של קרמי לחות הזמינים בשוק כיום. זה יכול להיות מאתגר עבור מישהו שהמוצר הזה חדש לו לדעת באיזה סוג קרם לחות עליו להשתמש עבור סוג העור והצרכים שלו. על מנת למצוא קרם לחות טוב, חשוב קודם כל לקבוע מהם צרכי העור שלך ולאחר מכן למצוא קרם לחות התואם את הצרכים הללו.

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת קרם לחות לפנים. הראשון הוא סוג העור שלך: יבש, שומני או מעורב. 

אם יש לך עור יבש, אז אתה צריך לחפש קרם לחות שיש בו חומצה היאלורונית. אם יש לך עור שמן, אז בחרי בקרם לחות לא קומדוגני שלא יסתום את הנקבוביות או יגרום להתפרצויות. ואם יש לך עור מעורב, אז בחרי מוצר עם שני המרכיבים בתוכו – רצוי כזה שיש לו גם SPF!

באסתי לאודר ניתן למצוא מגוון רחב של קרם לחות.