חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהו גישור הייטק?

גישור הוא סוג של יישוב סכסוכים חלופי המעורב צד שלישי. המגשר פועל כאדם ניטרלי המסייע לשני הצדדים לתקשר ולהגיע להסכמה.

גישור משפטי מהווה אלטרנטיבה להתדיינות משפטית בבית המשפט, שהיא יקרה יותר, גוזלת זמן ומלחיצה עבור כל הצדדים המעורבים. הגישור יכול להיות מרצון או חובה, בהתאם למצב ולחוק במדינתך.

גישור משפטי הוא תהליך שבו צד שלישי ניטרלי מקל על התקשורת בין הצדדים כדי לסייע להם להגיע להסכמה. הוא משמש לעתים קרובות כדי לפתור סכסוכים לפני שהם הולכים למשפט. המגשר אינו מכריע את תוצאות הסכסוך, אלא עוזר לכל צד להציג את נקודת המבט שלו ולהגיע להסכמה ששניהם יכולים לחיות איתה.

הליך גישור הייטק

הליך גישור הייטק מתבצע בעזרת מגשר ושימוש בציוד הייטק. המגשר עוזר ליצור הסכם בין שני צדדים. על מנת לעשות זאת, ינסה המגשר קודם כל להבין את הצרכים והרצונות של שני הצדדים. לאחר הזיהוי, ינסה המגשר למצוא דרך שבה שני הצדדים יהיו מרוצים מההסכם שהושג.

התהליך מתחיל בפגישת גישור הייטק, שבה כל הצדדים המעורבים מתכנסים באופן אישי או באמצעות ועידת וידאו. לאחר מכן ישאל המגשר כל צד מה הוא רוצה מהתהליך הזה ועל מה הוא לא מוכן להתפשר. מידע זה משמש את המגשר על מנת ליצור הסכם המספק את הצרכים והרצונות של שני הצדדים.

גישור הייטק הוא תהליך המסייע לשני צדדים להגיע לפתרון מוסכם למחלוקת. זוהי צורה של יישוב סכסוכים חלופי, מה שאומר שזה לא הליך בית משפט.

תפקידו של המגשר הוא לסייע לשני הצדדים להגיע להסכמה. ניתן להגיע להסכמה זו על ידי המצאת פשרה אחת או יותר, או על ידי המצאת פתרון חדש לחלוטין ששני הצדדים מסכימים עליו.