חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה גישור הייטק עדיף על הליכים משפטיים?

דיונים בבתי המשפט ידועים בתור דיונים ארוכים, מייגעים ומתישים. לפעמים אין ברירה או מנוס אלא לגשת לדיונים כאלו ולפתוח תביעה צד אחד כנגד משנהו, אולם בחלק מהפעמים ניתן להימנע מהליכים משפטיים כאלו ולהחליף אותם בהליכים קצת יותר עדינים, נגישים ומהירים. בכל הנוגע לגישור הייטק אין ספק שמדובר על אחד ההליכים המבוקשים ביותר בתחום, ויש לכך סיבה מצוינת – הוא יעיל ביותר והוא חוסך המון עוגמת נפש. הנה כמה סיבות שיגרמו לכם להבין מדוע גישור הייטק עדיף על הליכים משפטיים, אז קדימה – בואו נתחיל.

גישור הייטק – ממוקד, זריז, ענייני

דיונים בבית המשפט ידועים כדבר "נמרח" ביותר. הרבה פעמים ניתן לסיים לדון בסאגה מסוימת בטווח זמן הרבה יותר קצר ממה שקורה בין כתלי בית המשפט, אולם מעצם היותו עסוק ועמוס – הוא מספק הליכים ארוכים ומתישים למדי.

לעומת זאת, גישור הייטק הוא הליך שיכול להתבצע תוך כמה ימים ספורים בלבד. ברגע ששני הצדדים מגיעים אל שולחן הדיונים של הליך גישור הייטק, הם יכולים להציג את טענותיהם בפני המגשר, הוא ישפוך אור על ההשלכות של כל דרך שתיבחר על ידם, ובסופו של דבר הם יצטרכו להגיע להחלטה בכוחות עצמם ולצאת לדרך החדשה. אם אתם מחפשים הליך ממוקד, זריז וענייני – אתם יכולים להבין מכל זה שגישור הייטק עונה בדיוק על ההגדרה הזו.

יחסים טובים אינם מצריכים הליכים משפטיים

צדדים שמגיעים לכדי מחלוקת ביניהם אך עדיין שומרים על יחסים טובים ומכבדים, הם צדדים שממש לא זקוקים לצד ג' שיצטרף אליהם ויקבל עבורם החלטות. גישור הייטק נועד לצדדים שמסוגלים לנהל ביניהם שיח מקדם ומכבד, ויכולים לחסוך לעצמם עוגמת נפש גדולה, כמו גם הוצאות כלכליות רבות. לסיכום, מדובר על הליך שכדאי לקחת אותו בחשבון.