חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

להתקדם אל השקעות חדשות

להתקדם אל השקעות חדשות עם נטו תכנון פיננסי

כאשר ישראלים מקבלים המלצה על אזור מסוים בעולם, נוכל להרגיש תוך מספר חודשים ספורים את הנוכחות הישראלית לאורך כל האזור. הדבר דומה גם כשמדובר בהשקעות, כשישראלים רבים נטשו באופן סופי את הפיקדונות של הבנקים ובחרו באפיקי השקעה מגוונים כמו מניות, חוזים, אגרות חוב וכמובן נכסים דיגיטליים. ולמרות שנוכל לשאוב לא מעט ידע מהנוכחות הישראלית באותם שווקים, חשוב גם להכיר הזדמנויות השקעה חדשות אשר יוכלו להיות רלוונטיות גם עבור משקיעים גם גב כלכלי אמיד במיוחד וגם עבור משקיעים "קטנים". השקעות אלו נעות בשנים האחרונות בין השקעות בחברות הייטק במספר דרכים ועד אל קרנות השקעה בתשתיות.

להשקיע במחר

תקופת הקורונה הביאה עימה לא מעט שינויים ולא רק בישראל אלא גם ברחבי העולם, שינויים אלו השפיעו ומשפיעים לא רק על אורך החיים שלנו אלא גם על אופי ההשקעות שלנו והתנודות במשק. אחת הדוגמאות לכך הוא ניסיון של לא מעט מדינות לבצע שדרוג של תשתיות, בין אם מדובר באנרגיה ירוקה יותר ועד אל התאמת תשתיות לגודל האוכלוסייה שגדלה. כך נוכל להשקיע בקרנות בינלאומיות שונות, כאשר כל אחת מהן מתמקדת במיזם שונה תוך כדי פיזור כספי עם אחוזי סיכון שונים. 

איך לתפוס הזדמנות? 

בכדי למצוא את ההזדמנויות האמיתיות, אלו שלא רק ישפיעו על העתיד של הילדים שלנו אלא גם יהפכו לאפיק השקעה משתלם, חשוב לפנות אל המומחים בכל הקשור לתכנון פיננסי מיטבי. על כן אחת ההמלצות בחיפוש אחר אפיקי השקעה חדשים ובתכנון פיננסי מותאם, היא לא אחרת מאשר חברת נטו תכנון פיננסי המציעה מעטפת שירותים מגוונת עם התחייבות לשירות האיכותי ביותר וכמובן בעלת ניסיון רב שנים בלא מעט כלים פיננסיים בינלאומיים וישראלים. 
לפרטים נוספים אתם מוזמנים לפנות למומחים של נטו תכנון פיננסי והם ישמחו לעמוד לרשותכם!