חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל מה שצריך לדעת על הביטוח שיניים

ביטוח שיניים הוא סוג של ביטוח בריאות המשלם עבור טיפולי שיניים ושירותים נלווים. בנוסף, הוא מהווה סוג של כיסוי המעניק הגנה כספית על הוצאות טיפולי שיניים. זה נלקח בדרך כלל על ידי יחידים ומשפחות, ובדרך כלל הוא משמש לתשלום עלויות של שירותי שיניים שאינם מכוסים על ידי סוגים אחרים של ביטוח בריאות.

תוכנית ביטוח שיניים יכולה להירכש על ידי אדם פרטי, או שהיא יכולה להינתן דרך מעסיק. ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לעשות ביטוח שיניים של מיי דוקטור. אחד מהם הוא שזה יכול לחסוך לך כסף בטווח הארוך. סיבה נוספת היא שזה יעזור לך לשמור על היגיינת פה טובה, שתמנע מבעיות בריאות אחרות להתפתח.

אילו סוגי כיסויים זמינים למי שמחפש פוליסות ביטוח שיניים?

חשוב לדעת כי ישנם סוגים רבים ושונים של פוליסות ביטוח שיניים זמינות בשוק. ניתן לסווג פוליסות אלו לקטגוריות שונות בהתאם לכיסוי שהן מספקות.

אפשרויות הכיסוי לביטוח שיניים שונות עבור כל אדם. סוג הכיסוי שהם מקבלים תלוי בצרכים שלהם ובמה שהם יכולים להרשות לעצמם.

ישנם שלושה סוגים של תוכניות שיניים:

  1. אפשרויות כיסוי ביטוחי שיניים – זוהי סוג התוכנית הנפוץ ביותר והוא מספק סכום מוגדר של כיסוי לשיניו של האדם.
  2. תוכניות שיניים – תוכניות אלו מספקות כמות מוגדרת של כיסוי לכל סוג של טיפול שיניים שהמטופל זקוק לו כולל שיניים תותבות, כתרים וגשרים.
  3. תוכניות רפואת שיניים – תוכנית זו מספקת רמת כיסוי גבוהה יותר מאשר אפשרויות 1 ו-2. היא כוללת גם הטבות כגון הנחות על עלויות רפואיות אחרות, טיפול בראייה, תרופות מרשם, ציוד רפואי ואספקה.