חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל הסיבות להכניס ללוח הזמנים שלכם שיעורי פילאטיס מכשירים ברעננה

לוח הזמנים שלכם בטוח צפוף ועמוס, אבל עם כל הכבוד לכל הדברים הרגילים והשגרתיים שלכם – אתם חייבים לפנות מקום גם לעוד כמה דברים שלא בטוח נמצאים בו. שגרת כושר וספורט היא שגרה שכולכם חייבים להחזיק בה, ואתם יכולים לעשות זאת באמצעות מגוון דרכים ושיעורים, כשאחד מהבולטים מביניהם הוא שיעורי פילאטיס מכשירים ברעננה. הנה כמה סיבות שיגרמו לכם לפנות אל לוח הזמנים ולעשות לשיעורים האלו מקום.

שיעורי פילאטיס מכשירים ברעננה – כולם מוזמנים

אחד הדברים המשמחים ביותר סביב פילאטיס מכשירים ברעננה הוא עצם העובדה שהשיעורים האלו פתוחים לכולם. בין כתלי הסטודיו תוכלו לפגוש מתאמנות, מתאמנים, אנשים צעירים לצד מבוגרים, כמו גם מתאמנים שהחלו את דרכם הספורטיבית רק לאחרונה לצד מתאמנים שכבר מתאמנים במשך שנים ארוכות.

התמהיל המיוחד הזה יכול לגרום לכם להשתלב בצורה נינוחה מאוד בשיעורים, ולדעת שאתם יכולים לבצע כל תרגיל בקצב שלכם, עד שתרגישו שאתם מוכנים לאתגר גדול יותר.

לעבוד על הגוף שלכם מזווית אחרת

הרבה שיעורי כושר וספורט מתמקדים בתחומי האירובי או הכוח, ובשיעורי פילאטיס מכשירים ברעננה קורה קסם מסוג אחר. בשיעורים האלו אתם עומדים לעבוד הרבה על האיזון ושיווי המשקל שלכם, לפתח בצורה משמעותית את הגמישות שלכם, וכן לשלב אתגרים חדשים שיפתחו את שרירי הליבה שלכם, שרירי הישבן, הידיים והרגליים.

בנוסף, קיימת ייחודיות גדולה בשיעורים שכן הם מתקיימים על גבי מיטת פילאטיס ייעודית, ובעזרת אביזרים כמו כדור, גליל, גומיות, משקולות ועוד. כל אלו הופכים את האימונים למאתגרים ומגוונים בכל פעם מחדש. אתם מוזמנים לפנות לרשת הולמס פלייס כדי לקבל הצעת מחיר להצטרפות בתור מנויים, ולהשתלב עוד היום בשיעורים שיעשו לכם כיף גדול בגוף ובנשמה.