חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יוניקורן נולד: חברת הייבוב גייסה בסיבוב השקעות מדהים נתון עצום של 150 מיליון דולר לפי שווי של 1.65 מיליארד דולר

יוניקורן חדש נולד: חברת הייבוב, סטרטאפ מדהים מאנגליה, העומדת בראש פיתוח תוכנה לניהול עובדים לארגונים גלובליים וניהול עובדים עבור חברות קטנות ובינוניות, גייסה 150 מיליון דולר. גיוס זה הפך את החברה המצליחה באופן רשמי לחברת חד קרן נוספת בישראל, ואין כלל ספק כי מדובר בנתון מרשים ביותר שיכנס לספרי ההיסטוריה. 

המשקיעים של הייבוב

הייבוב עומדת כעת לאחר סיבוב השקעות C (לאחר סיום שני סבבים מוצלחים A ו-B). סבב גיוס השקעות זה הוביל על ידי קרן ההשקעות האמריקאית ג'נרל אטלנטיק, בו לקחו חלק גדול מהמשקיעים הקיימים של החברה וביניהם חברות כמו בסמר ונצ'ר פרטנרס, באטרי ונצ'רס, IGP, אייט רודס, אנטרי קפיטל ועוד. 

כיום, לאחר גיוסים מדהימים עומדת היי בוב על נתונים מרשימים במיוחד: גיוס הון אנושי של 300 עובדים, 1,500 לקוחות מרוצים (מתוכן 300 חברות ישראליות), וסיום שלושה סבבי גיוס השקעות מדהימים בסך של 274 מיליון דולר סה"כ. כעת, מטרותיה של הייבוב הן המשך הגשמת חזונה, ושימוש בהון שגויס בסבב הנוכחי מען מטרות צמיחתה והתפתחותה העסקית הגלובלית, המשך פיתוח חזונה ומטרותיה עוד ועוד. בפרט, מתעתדת החברה להמשך השקעה בפיתוח רכיבי מוצר של פלטפורמת ניהול משאבי האנוש. בין היתר המשך השקעה בפיתוח פונקציות ניהול משאבי האנוש נוספות, ניהול הכספים, ניהול צוותים, מנהלים ועובדים, למידה להתנהל בצורה אפקטיבית בעולם העבודה המשתנה ועוד. "שמנו לעצמינו כמטרה לחדור לשוק החברות הבינוניות, ששוויו מוערך בעשרות מיליארדי דולרים, ולהוביל אותו. אנו נמצאים רק בראשית הדרך", כך אומר בהקשר זה רוני זהבי.