חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היתרונות הבריאותיים של שימוש במנשא תינוק

מנשאים הם דרך מצוינת להורים להתחבר לתינוקם וגם לספק להם את המגע הפיזי הדרוש. המנשאים הם גם דרך מצוינת להורים לקבל את ידיהם חופשיות בזמן שהם מחזיקים את תינוקם.

היתרונות של שימוש במנשא כוללים:

– זמן דיבורית

– תמיכה בהתפתחות בריאה של ירך בתינוקות

מנשאים מספקים תמיכה להתפתחות בריאה של ירכיים אצל תינוקות. משקל התינוק מופץ באופן שווה על פני הירכיים והגב, מה שמעודד יישור ירכיים נכון עם גדילתם. תמיכה בפיתוח ירך בריא אצל תינוקות עוזרת גם להפחית את הסיכון לפתח בעיות עתידיות כגון דלקת פרקים או עקמת.

אם אי פעם נשאתם תיק כבד על כתף אחת, אתם יודעים כמה לא נוח זה יכול להיות כבר אחרי כמה דקות! מנשאים לתינוק מחלקים את המשקל באופן שווה על פני הכתפיים והירכיים בעת נשיאת ילדכם, מה שיהפוך את נשיאתם להרבה יותר נוחה.

קידום פעילות גופנית

מנשא הוא דרך מצוינת לקדם פעילות גופנית. ההורה יכול להסתובב בביתו, לצאת לטיול, או אפילו לעשות עבודות בית קלות בזמן שהתינוק קשור לחזה. השימוש במנשא מעודד פעילות גופנית ויכול להביא לשינה טובה יותר הן להורים והן לילד. בנוסף, זה גם טוב להורים וגם לתינוקות מכיוון שהוא מאפשר להם להתחבר יותר.

מנשאים מאפשרים להורים לשאת את תינוקם במגוון תנוחות. כאשר לובשים מנשא זה מאפשר להורה לבצע משימות בשתי ידיים, מה שיכול להועיל לאנשים שצריכים לעשות דברים כמו לבשל או לנקות.

בעבר הומלץ להורים לא ללבוש את התינוקות שלהם במנשאים בזמן שהם עושים מטלות בבית. עם זאת, חוקרים מצאו ששימוש במנשא תוך כדי פעילויות יומיומיות עשוי לסייע בקידום פעילות גופנית ובהפחתת השמנת יתר בקרב ילדים.