חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם ניתן להסיע ילדים קטנים ללא כיסאות בטיחות?

כל אדם שרוצה להביא ילדים לעולם יודע שביום שהם אכן יגיעו לעולם הם יגיעו זכים, טהורים וחסרי אונים. לכן, אותו אדם מתחייב לשמור עליהם, להגן עליהם, לגדל אותם ולסייע להם בכל שלבי ההתפתחות, ובהתאם להתנהל בצורה שלא תעמיד אותם בפני שום סיכון. אחד הסיכונים הגדולים שקיימים היום במדינת ישראל או בכלל הוא הסיכון שטמון בנהיגה בכביש, שכן תאונות הדרכים הן כלל לא דבר זר בנוף. היום יצאנו לבדוק האם ניתן להסיע ילדים קטנים ללא כיסאות בטיחות, וחזרנו עם התשובות שיחברו את כל הנתונים האלו לכדי תמונה אחת גדולה.

כיסאות בטיחות לילדים קטנים הם עניין של חובה

לא מעט אנשים מזלזלים בכיסאות בטיחות לילדים, ולא רואים את החשיבות הגדולה והמשמעותית שלהם. אותם אנשים יוצאים מתוך נקודת הנחה ש"לי זה לא יקרה", ומסכנים את הילדים שלהם בצורה נוראית וחסרת אחריות. לכן, עבור אותם אנשים שמקלים ראש בעניין, נולדו חוקים שמפרטים באופן ברור את חובת ההסעה של ילדים כאשר הם יושבים בתוך כיסאות בטיחות.

כיסאות בטיחות הם עניין של חובה החל מגילאי ינקות ועד גילאים בוגרים יותר, והם היחידים שיכולים להבטיח את בטיחות הילדים בזמן הנסיעה.

במה שונים כיסאות בטיחות מכיסאות אחרים?

כיסאות בטיחות הם כיסאות מוגבהים שעשויים מחומרים מרופדים ובטיחותיים ביותר. הכיסאות כוללים רצועות, חגורות ואבזמים, במקביל לבדים נוחים שנעים לשבת עליהם, והם מספקים מעטפת בטיחותית מלאה לילדים בזמן הנסיעה. הסעת ילדים שלא בתוך כיסאות בטיחות היא עבירה על החוק שעלולה להוביל לקנסות גבוהים ובמקרים מסוימים גם לשלילת רישיון הנהיגה.

זה הזמן לרכוש כיסאות בטיחות לילדים ולהגן עליהם מכל פגע בזמן שאתם עולים על הכביש ונוסעים איתם ממקום למקום, אז היכנסו לחנות של בייבי סתיו ותיהנו מהיצע ענק שלהם.