חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך הפך ארגון מאיר פנים לאחד הארגונים המובילים בארץ לאיסוף תרומות?

אחת לכמה זמן ניתן לשמוע על עמותה חדשה או ארגון שפועלים למען אוכלוסיית הנזקקים של מדינת ישראל, אולם נדיר לשמוע על ארגונים ותיקים שנותרו מובילים בתחום לאורך השנים. ארגון מאיר פנים הוא אחד הארגונים המובילים ביותר בארץ לאיסוף תרומות, אז נשאלת השאלה איך בדיוק הוא הפך לארגון שכזה? הנה כמה תשובות שיעשו לכם סדר, ואולי אפילו יגרמו לכם לשקול להצטרף לארגון המדהים הזה.

ארגון מאיר פנים – לא עומד מנגד

הרבה ארגונים מייעדים את הפעילות שלהם לאוכלוסיות נזקקים מסוימות באופן ספציפי. למשל, קיימים ארגונים שדואגים לנוער בסיכון, קיימים ארגונים שפונים לניצולי השואה ועוד. לעומת זאת, ארגון מאיר פנים הוא ארגון שלא עומד מנגד ולא פוסח על אף אוכלוסיית נזקקים במדינת ישראל. בעזרת פעילותו המבורכת, מגיע ארגון מאיר פנים מדי שנה לאלפי נזקקים שכל מה שהם צריכים זה קורת גג, ארוחה חמה או שמיכה להתכסות איתה בלילה.

במה מתרכזת הפעילות של ארגון מאיר פנים?

הפעילות של הארגון מתפרסת על פני כמה וכמה מישורים שונים:

1. איסוף מזון – ארגון מאיר פנים מבצע איסוף מזון באופן תמידי, בין אם מדובר על מזון יבש כמו קטניות, שמן, אורז ועוד, ובין אם מדובר על מזון חם כמו ארוחות חמות ומזינות, חמגשיות ועוד.

2. איסוף תרומות כספיות – ארגון מאיר פנים דואג לאסוף כספים מתורמים, נדבנים ופילנתרופים רבים, על מנת להצליח לרכוש לנזקקים את כל מה שהם זקוקים לו, ולממן את פעילות העמותה לטווח הארוך והשוטף.

3. איסוף ביגוד ומכשירי חשמל – ארגון מאיר פנים שם דגש גדול על איסוף ביגוד ומכשירי חשמל, שמאפשרים לנזקקים לחיות חיים הרבה יותר טובים.

הצטרפו אל פעילות הארגון עוד היום!